Just another WordPress.com site

Assalamualaikum……..

“SELAMAT DATANG KE PUTRAJAYA HOMESTAY BLOG’

Kami menyediakan tempat penginapan yang selesa dan sesuai untuk anda seisi keluarga untuk bercuti, menghadiri mesyuarat dan lain-lain aktiviti.  Dengan sewa yang berpatutan anda tentu berpuas hati.

Penginapan Di Presint 9, Putrajaya

Apartment Sewa Harian

Pakej :-

3 bilik

*Bilik utama – katil queen

*Bilik kedua – katil queen

*Bilik ketiga – single (double)

Penghawa dingin 1 unit

Dapur (termasuk periuk, pinggan, cawan, mangkuk, sudu dll), Peti Sejuk

Pemanas air mandi, TV

Kemudahan : Kedai 7 eleven (24 jam), mini market, dobi, restoran, klinik (24 jam), cyber cafe, taman permainan, teksi, bas dan banyak lagi

Berdekatan dengan ERL station, Hospital, Bomba, Ibu Pejabat Polis. (5~10 minit berjalan kaki)

Jarak ke JPM / lain-lain kementerian (5~10 minit)

Pengangkutan Awam

  • Bas Nadi Putra hanya RM0.50 kesemua distinasi Putrajaya
  • Teksi di talian 03-88884000
  • ERL ke KLIA atau ke Kuala Lumpur

Harga : RM120~RM150 (2 hari 1 malam – Satu Rumah)

check in :- 2 petang

check out :- 12 tengahari

Sila Hubungi : 019-3445508 @ 016-3526327 (En. Mahadir)

“Apa tunggu lagi ~ buatlah tempahan sekarang”

Comments on: "Homestay / Rest house Apartment" (6)

  1. Saya sudah menduduki rumah ini, komen saya
    1. Rumah yang cantik
    2. Rumah yang selesa
    3. Harga yang berpatutan / murah

    Sekiranya saya ke Putrajaya, saya akan tinggal dirumah ini lagi.

    Terima kasih..

  2. Terima kasih… kerana memberi komen kepada blog saya ini…

  3. Untuk pengetahuan, rumah ini adalah rumah persinggahan keluarga saya jika kami ke Putrajaya. Sebab tu la kena cantik sikit baru la selesa bila bercuti. Rumah tu ada penjaga yang saya upah untuk membersihkannya dan memegang kunci.

  4. athirah Izzati said:

    cantk selesa

  5. Untuk tempahan sila call @ sms ke nombor 019-3445508 @ 016-3526327 (En. Mahadir).
    Maaf, Jangan menempah melalui blog ini. Saya jarang membukanya. Blog ini digunakan sebagai pengiklanan sahaja. Terima Kasih.

Tinggalkan Jawapan

Gumpalan Label

